| Klasa | Imię i nazwisko nauczyciela |
| Klasy I | |
| I A | Katarzyna Prus |
| I B | Marlena Bajerlein |
| I C | Gabriela Górtatowska |
| I D | Wioletta Traczyk |
| Klasy II | |
| II A | Katarzyna Hiszpańska |
| II B | Joanna Klimek |
| II C | Anna Zdziebłowska |
| Klasy III | |
| III A | Barbara Bedra-Bańkowska |
| III B | Dorota Ciuruś |
| III C | Anna Ewertowska |
| Klasy IV | |
| IV A | Małgorzata Kaniecka |
| IV B | Grzegorz Rykaczewski |
| IV C | Mariusz Michałowski |
| Klasy V | |
| V A | Barbara Olszewska |
| V B | Emilia Bluj-Kołakowska |
| V C | Bogumiła Pyrzanowska |
| V D | Jacek Włodarski |
| Klasy VI | |
| VI A | Włodzimierz Paliński |
| VI B | Jakub Wierzchowski |
| VI C | Małgorzata Ruszkiewicz |
| Klasy VII | |
| VII A | Anna Kuchnio |
| VII B | Jolanta Olewniczak |
| VII C | Zbigniew Sarnowski |
| VII D | Krzysztof Furmański |
| Klasy VIII | |
| VIII A | Anna Włodarska |
| VIII B | Wiesława Długaszek |
| VIII C | Justyna Sarnowska |
| VIII D | Agnieszka Siecińska |
Plan pracy logopedy Wioletty Ryszki
| godzina | Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek |
Piątek |
| 0 |
rewalidacja |
rewalidacja | |||
| 1 |
I d (w-f) (3) I d (w-f) (3) |
II c (w-f) (1) |
I c (w-f) (3) I c (w-f) (2) |
IV c (w-f) (1) | |
| 2 |
II a (w-f) (4) II a (w-f) (3) |
II d (w-f) (4) II d (w-f) (4) |
II b (w-f) (2) |
III c (w-f) (4) | |
| 3 |
V b (w-f) (3) |
III c (w-f) (1) indywidualne |
III c (w-f) (4) |
||
| 4 | III a (w-f) (3) |
IV b (w-f) (2) |
|
III b (w-f) (2) | |
| 5 |
V f (w-f) (2) V f (w-f) (3) |
I a (2) II c (4) |
I a (4) I a (4) |
|
|
| 6 |
V a (2) |
I b (3) I b (2) |
III e (gim - 1) IV d (2) |
|
|
| 7 |
VI a (1), VI c (1) IV a (2) |
IV e (2) IV f (3) |
Dyrektor |
Włodzimierz Paliński |
Z-ca dyrektora |
|
Anna Czerwińska- Kopcińska Mariusz Michałowski |
| Rozpoczęcie roku szkolnego |
1 września 2016 r. |
| Inauguracja Sportowego Roku Szkolnego | 16 września 2016 r. |
| Dodatkowy dzień wolny od zajęć dyd-wych | 22 września 2016 r. |
| Dzień Edukacji Narodowej, Święto Szkoły, Ślubowanie klas I | 14 października 2016 r. |
| Dodatkowy dzień wolny od zajęć dyd-wych | 31 października 2016 r. |
| Wszystkich Świętych | 1 listopada 2016 r. |
| Święto Niepodległości |
11 listopada 2016 r. |
| Zimowa przerwa świąteczna |
23 grudnia- 31 grudnia 2016 r. |
| Święto Trzech Króli | 6 stycznia 2017 r. |
| Ferie zimowe |
23 stycznia - 5 lutego 2017 r. |
| Wiosenna przerwa świąteczna | 13 kwietnia - 18 kwietnia 2017 r. |
| Święto pracy | 1 maja 2017 r. |
| Dodatkowy dzień wolny od zajęć dyd-wych | 2 maja 2017 r. |
| Święto Konstytucji 3 Maja | 3 maja 2017 r. |
| Dzień Dziecka | 1 czerwca 2017 r. |
| Boże Ciało | 15 czerwca 2017 r. |
| Dodatkowe dni wolne od zajęć dyd-wych. | 16 czerwca 2017 r. |
| Zakończenie zajęć | 23 czerwca 2017 r. |
1. Nadzór pedagogiczny nad szkołą sprawuje Warmińsko - Mazurskie Kuratorium Oświaty.
2. W szkole uczy się 513 uczniów.
3. W szkole pracuje 43 nauczycieli i 11 pracowników administracyjno- obsługowych.
4. Szkoła dysponuje:
- 25 salami lekcyjnymi
- 2 pracowniami komputerowymi z dostępen do Internetu
- salą gimnastyczną
5. W szkole funkcjonuje:
- świetlica
- stołówka
- gabinet pomocy przedmedycznej
- gabinet terapii pedagogicznej i logopedii
- miejsce zabaw z Ogólnopolskiego Programu "Radosna Szkoła"
6. Szkoła zapewnia:
- naukę języka obcego od 1 klasy
- opiekę pedagoga
- opiekę logopedy
- bogatą ofertę zajęć pozalekcyjnych
Publiczna Sześcioletnia Szkoła Podstawowa im. generała Józefa Bema w Suszu jest placówką , której oficjalne otwarcie nastąpiło 1 września 1945 roku.
Do obwodu szkolnego należą: miasto Susz i miejscowości: Adamowo, Bałoszyce Małe, Boleszów, Bronowo, Brusiny, Brusiny Małe, Emilianowo, Emilianowo – Róża, Fabianki, Januszewo, Jawty Małe, Karolewo, Michałowo, Nipkowie, Olbrachtowo, Olbrachtówko, Różnowo, Stawiec, Ulnowo, Zieleń.
11 października 1970 roku nadano Szkole Podstawowej w Suszu imię patrona – generała Józefa Bema, a Komitet Rodzicielski ufundował sztandar. W 2006r. podczas obchodów 60 – lecia szkoły rodzice i uczniowie przekazali szkole nowy sztandar.
W roku szkolnym 2013/14 uczęszcza do niej 513 uczniów, którzy uczą się w 24 oddziałach. Średnia ilość uczniów w oddziale 21,4. W szkole pracuje 43 nauczycieli i 11 pracowników administracji i obsługi.
Szkoła mieści się w 3 budynkach.
W budynku nr 1 odbywają się zajęcia dla klas IV – VI. Mieszczą się w nim 2 sale komputerowe, świetlica, stołówka, sklepik szkolny, radiowęzeł, biblioteka z czytelnią, gabinet logopedyczny, gabinet pedagoga, sekretariat , gabinet dyrektora i z-ca dyrektora, pokój nauczycielski i 16 sal lekcyjnych. W dwóch klasach są tablice interaktywne , w 12 salach znajdują się projektory multimedialne, komputery i ekrany, w 8 salach są telewizory i DVD.
W budynku nr 2 uczą się dzieci z klas I-III. Jest w nim 9 sal lekcyjnych, miejsce zabaw, sala do zajęć dydaktyczno – wyrównawczych, gabinet pielęgniarki, pokój nauczycielski, szatnie dla uczniów. W każdej klasie jest komputer, 7 sal lekcyjnych jest wyposażonych w projektor multimedialny i ekran, w każdej klasie jest telewizor i DVD oraz magnetofon. We wszystkich salach lekcyjnych są nowe stoliki i krzesła , a w pięciu nowe meblościanki.
Trzeci budynek to sala gimnastyczna, w której odbywają się zajęcia wychowania fizycznego dla klas I-III. Zajęcia wychowania fizycznego dla uczniów klas IV-VI odbywają się w hali Centrum Sportu i Rekreacji , która usytuowana jest obok szkoły. Uczniowie klas I-VI mogą , podczas zajęć wychowania fizycznego , korzystać z kompleksu boisk Orlik, boiska na plaży miejskiej ( oba boiska znajdują się w pobliżu hali sportowej , niedaleko szkoły), placu zabaw na plaży miejskiej oraz boiska szkolnego. Za szkołą znajduje się park .
Wyposażenie jest wystarczające do realizacji podstawy programowej i przyjętych w szkole programów nauczania.

W środę 1 września o godz. 900 na boisku szkolnym odbyło się uroczyste rozpoczęcie Nowego Roku Szkolnego 2010/2011 z udziałem zaproszonych gości.
Pedagog szkolny
Godziny przyjęć pedagogów w roku szkolnym 2018/2019
Ilona Staręga |
|
| przyjmuje w gabinecie pedagoga w budynku SP | |
| Dzień | Godziny przyjęć |
| Poniedziałek |
830 - 1130 |
| Wtorek |
830 - 1130 |
| Środa |
730 - 1230 |
| Czwartek |
850 - 1130 |
| Piątek |
900-1130 1230 - 1300 |
|
|
|
| przyjmuje w budynku Gimnazjum w gabinecie nr 14 | |
| Dzień | Godziny przyjęć |
| Poniedziałek |
800 - 1240 1325 - 1420 |
| Wtorek |
730 - 1240 |
| Środa |
1120 - 1240 |
| Czwartek |
1100 - 1240 1325 - 1420 |
| Piątek |
800 - 1200 |
Na przejętych terenach adaptują się władze polskie, które 1 lipca 1945 roku przeprowadzają spis ludności. Wykazuje on w Suszu obecność 484 mieszkańców, w tym 72 dzieci w wieku szkolnym. W tej sytuacji powołanie do życia placówki oświatowej staje się jednym z najważniejszych celów utwierdzania tych ziem, w kształtujących się, choć przecież już ustanowionych granicach nowego państwa polskiego.
1 września 1945 roku następuje oficjalne otwarcie polskiej Publicznej Szkoły Podstawowej w Suszu. Pierwszym kierownikiem jest Jan Jastrzębski, któremu pomaga dwoje nauczycieli: Danuta Głowacka i Zygmunt Toniaszewski. Ten rok (1945/1946) uczniowie będą się jednak uczyli w budynku przy ulicy Kościelnej (przedwojennej własności protestanckiej parafii, a obecnym obiekcie Suskiego Ośrodka Kultury w Suszu). Budynki przykościelne nie były bowiem tak zdewastowane jak biały budynek obecnej szkoły.
Pierwsi uczniowie uczyli się w zupełnie innym miejscu, bez podręczników i zeszytów, a wywołane trudnościami gospodarczymi lub także politycznymi nieporozumienia zmuszają kolejnych kierowników szkoły do rezygnacji z prowadzenia placówki. Odnotował to nawet kronikarz, który zapisał, że "wobec napotykanych trudności organizacyjnych i braku zrozumienia ze strony burmistrza, dyrektorzy rezygnowali i wyjeżdżali". Zmiany personalne przynoszą w końcu porozumienie z władzami miasta, co owocuje coraz bardziej efektywnymi działaniami na rzecz poprawy warunków uczącej się młodzieży. W kolejnym roku szkolnym (1946/1947) pracuje już 7 nauczycieli i kierownik. Powiększa się też liczba uczniów do 334 osób. Do naszej miasta przyjeżdżają wowczas różni ludzie.







