Czcionka:
Kontrast:

Wydarzenia

czytaj

Sport

czytaj

Konsultacje

czytaj

Odsłony: 951
Pin It

IMG 4081O mocy reklamy mogli przekonać się uczniowie klasy IIb /wych.A.Zdziebłowska/ w ramach realizacji zadań programu „Zdrowo jem, więcej wiem”. Pomysł na zrobienie reklamy wody, zaczęliśmy od tego co takie działanie musi zawierać. Tu z pomocą przybyli rodzice, którzy wspólnie przygotowali dla nas zadania. W czasie ich rozwiązywania świetnie się bawiliśmy oraz pogłębialiśmy wiedzę o sile reklamy.

Po przeanalizowaniu tematu, stwierdziliśmy, że potrzebna nam jest postać Wodolubka, który promował będzie picie wody. Nazwa od razu przypadła do gustu wszystkim uczniom. Na początek powstały projekty, w klasie, na świetlicy, na kółkach, w domu wszyscy pracowaliśmy nad swoimi postaciami. W końcu projekty należało wcielić w życie. W ruch poszły butelki, spinacze, kartony, bibuła. Powstały przepiękne Wodolubki, które można było podziwiać na gazetce szkolnej. Obok wykonanych projektów znalazły się wizerunki autorów/zdjęcia. Wodolubki wzbudzają zainteresowanie na szkolnym korytarzu wraz z naszą reklamą MY Z WODOLUBKIEM SIĘ KUMPLUJEMY, PICIE WODY PROMUJEMY! W naszych poczynaniach reklamowych nie zabrakło też powtórzeń o witaminowych właściwościach. Zainspirowani wierszami Jana Brzechwy postanowiliśmy wykonać pluszowe postacie witaminowe. Przystąpiliśmy do dzieła, w ruch poszły skrawki materiału, igła z nitką. Pamiętając o zasadach bezpieczeństwa uszyte zostały przytulanki w formie owoców i warzyw. Byliśmy bardzo dumni z naszych prac, które zawsze będą nam przypominały o wartości witamin. Za pomoc w odkrywaniu tajników reklamy dziękujemy rodzicom i pani Joannie Klimek, która na kółku plastycznym wzbogacała naszą wiedzę na temat projektu Wodolubka.

sko4

wymiana3

niepodlegla4

wolontariat2

Bez tytulu2

bibl

laboratoria1