Kolejność współzawodnictwa była następująca:
Klasy I:
I miejsce- I c
II miejsce- I b
III miejsce- I a
IV miejsce- I d
Klasy II:
I miejsce- II a
II miejsce- II d
III miejsce- II b
IV miejsce- II c
KLasy III:
I miejsce- III c
II miejsce- III b
III miejsce- III a
IV miejsce- III d
V miejsce- III e
Zawody przeprowadzały M. Zabawa, A. Romanowska we współpracy z W. Ryszką i A. Sitnik.
Piony klas IV-VI rywalizowały w rozgrywkach międzyklasowych:
Klasy IV- dwa ognie usportowione
Klasy V- unihokej
KlasyVI- siatkówka
Po dramatycznych i emocjonujących meczach klasyfikacja była następująca:
Klasy IV:
I miejsce- IV a
II miejsce- IV b
III miejsce- IV c
Klasy V:
I miejsce- V c
II miejsce- V b
III miejsce- V d
IV miejsce- V a
Klasy VI:
I miejsce- VI b
II miejsce- VI e
III miejsce- VI a
IV miejsce- VI c
V miejsce- VI d
Zawody przeprowadzili A. Szczegielniak, J. Tur i M. Ruszkiewicz we współpracy z D. Świst- Piotrowską i O. Wieczorek.
Po zakończonym współzawodnictwie sportowym wszyscy startujący w zawodach uczniowie zostali nagrodzeni słodyczami i dyplomami, a zwycięskie klasy dodatkowo czekoladami.
Spektakl został wyreżyserowany przez Krzysztofa Webera, wystąpili: Marta Kościelak, Kamil Drabik, Piotr Czarniak oraz Jacek Hańczuk. W przedstawieniu trwającym 1 godz. i 10 min. dzieci zobaczyły i usłyszały historię utalentowanego artystycznie chłopca – Wawrzka, który opuszcza swój rodzinny dom, by spełnić marzenia i zostać uczniem słynnego mistrza rzeźbiarstwa – Wita Stwosza. W trakcie swej podróży chłopiec napotyka wiele przeciwności, a nawet musi stawić czoło zbójowi zwanemu Czarnym Rafałem. Jednak po wielu zabawnych, ale też niebezpiecznych przygodach dociera do Krakowa, gdzie dzięki swym zdolnościom i wytrwałej pracy zostaje dopuszczony przez mistrza do pomocy przy tworzeniu ołtarza mariackiego.
Konkurs miał na celupromowanie umiejętności w zakresie stosowania zasad ortograficznych języka polskiego, doskonalenie poprawności pisowni ortograficznej i gramatycznej, kształcenie nawyku prawidłowego stosowania podstawowych zasad ortograficznych, kształcenie umiejętności ortograficznej samokontroli oraz rozwijanie zainteresowań kulturą języka polskiego.
Oto zwycięzcy w poszczególnych pionach klas.
Klasy IV:
1. miejsce – Małgorzata Ryll (kl. IVa), Hubert Cap (kl. IVa)
2. miejsce – Kamila Urbańska (kl. IV c)
3. miejsce – Joanna Kirzanowska (kl. IVb)
Klasy V:
1. miejsce – Magdalena Brzozowska (kl. V a), Alicja Bajtus (kl. V d)
2. miejsce – Barbara Mazińska (kl.Va), Małgorzata Kajut (kl.V b)
3. miejsce – Kornelia Wargosz (kl.V d), Katarzyna Latos (kl.V c)
Wyróżnienie: Wiktoria Smolarska (kl.V c), Marta Pomarańska (kl.V b)
Klasy VI:
1. miejsce – Michał Sołowiński (kl.VI b), Langowski Jędrzej (kl.VI a)
2. miejsce – Pamela Witzke (kl.VI e), Agnieszka Matyka (kl.VI a)
3. miejsce – Michał Mejer (kl.VI d), Emilia Kozikowska (kl.VI c), Dawid Stańczyk (kl.VI b)
Wyróżnienie: Julia Wiatrowska (kl.VI d), Oliwia Wójcik (kl.VI e)
Serdecznie gratulujemy!
Organizatorami konkursu były Emilia Bluj – Kołakowska oraz Aleksandra Kotłowska.