DZIEŃ OTWARTY- SPOTKANIA Z RODZICAMI
Wtorek- 16 grudnia 2014r. w godz. 14.30- 16.30
Lp. |
Nazwisko i imię
|
przedmiot |
sala |
1. |
Imiołczyk Eulalia |
edukacja wczesnoszkolna |
Pokój nauczycielski czerw. bud |
2. |
Prus Katarzyna |
edukacja wczesnoszkolna, zajęcia techniczne |
Pokój nauczycielski czerw. bud |
3. |
Malinowska Jolanta |
edukacja wczesnoszkolna |
Nr 12 biały bud. |
4. |
Bedra Barbara |
edukacja wczesnoszkolna |
Nr 8 czerw. bud. |
5. |
Wierzchowska Anna |
edukacja wczesnoszkolna, zajęcia techniczne |
Nr 11 czerw. bud. |
6. |
Kamoda Krystyna |
edukacja wczesnoszkolna |
Nr 14 czerw. bud. |
7. |
Fanslau Alicja |
edukacja wczesnoszkolna |
Nr 12 czerw. bud. |
8. |
Staręga Ilona |
edukacja wczesnoszkolna |
Nr 7 czerw. bud. |
9. |
Świst- Piotrowska Danuta |
edukacja wczesnoszkolna, religia |
Nr 9 czerw. bud. |
10. |
Ciuruś Dorota |
edukacja wczesnoszkolna |
Nr 1 czerw. bud. |
11. |
Kolano Lidia |
edukacja wczesnoszkolna |
Nr 2 czerw. bud. |
12. |
Wiktorowicz Małgorzata |
edukacja wczesnoszkolna |
Nr 10 czerw. bud. |
13. |
Molęda Maria |
edukacja wczesnoszkolna |
Nr 10 biały bud. |
14. |
Giżeńska Alicja |
edukacja wczesnoszkolna |
Nr 4 czerw. bud. |
15. |
Kołodziejska Mariola |
przyroda
|
Nr 17 biały bud. |
16. |
Denis Lilia |
j.angielski
|
Nr 24 biały bud. |
17. |
Skrzypczyńska Magdalena |
matematyka
|
Nr 7 biały bud. |
18. |
Kotłowska Aleksandra |
j.polski
|
Nr 18 biały bud. |
19. |
Górna Ewelina |
muzyka, logopedia
|
Nr 12 biały bud. |
20. |
Olewniczak Jolanta |
przyroda
|
Nr 6 biały bud. |
21. |
Maciej Tur |
zajęcia komputerowe |
Nr 19 biały bud.` |
22. |
Czerwińska-Kopcińska Anna |
przyroda, matematyka |
Nr 4 biały bud. |
23. |
Pączkowski Daniel |
historia
|
Nr 16 biały bud. |
24. |
Siecińska Agnieszka |
j.polski
|
Nr 8 biały bud. |
25. |
Ruszkiewicz Małgorzata |
wf
|
Nr 14 biały bud. |
26. |
Smułkowski Piotr |
zajęcia komputerowe |
Nr 21 biały bud. |
27. |
Szczegielniak Andrzej |
wf |
Pokój nauczycielski biały bud. |
28. |
Tur Jerzy |
wf |
Pokój nauczycielski biały bud. |
29. |
Kuta Anna
|
j. polski |
Nr 9 biały budynek |
30. |
Zabawa Małgorzata |
religia |
Pokój nauczycielski biały bud. |
31. |
Piotrowski Radosław |
zajęcia techniczne świetlica |
świetlica |
32. |
Ryszka Wioletta |
logopedia
|
Gabinet logopedyczny |
33. |
Romanowska Alicja |
j. angielski
|
Nr 22 biały budynek |
34. |
Wolf-Marszałkiewicz Joanna |
plastyka |
biblioteka |
35. |
Sitnik Anna |
religia |
Pokój nauczycielski bud. biały |
36. |
Niemkiewicz Elżbieta |
terapia, świetlica
|
świetlica |
37. |
Pawlikowska Ewa |
pedagog |
Gabinet pedagoga
|
38. |
Wieczorek Olena |
j. angielski |
Nr 22 biały budynek
|
39. |
Nowaczek Małgorzata |
matematyka
|
Nr 5 biały bud. |
Dnia 2 października 2014r. na terenie plaży miejskiej w Suszu odbyły się powiatowe biegi przełajowe. W zawodach wzięło udział 298 uczniów ze szkół powiatu iławskiego. Bardzo dobrze w biegach szkół podstawowych wypadli nasi uczniowie zdobywając II miejsce drużynowo w powiecie i okazały puchar.
Wiosną podziwialiśmy kwitnące drzewa w sadzie. Uczyliśmy się budowy kwiatu. Teraz mieliśmy okazję spróbować jak smakują pyszne, dojrzałe jabłka.
Dziewczynki z klasy II d (wych. M. Wiktorowicz) pamiętały o święcie swoich kolegów, a mianowicie 30 września 2014 r. w sali zabaw złożyły swoim kolegom życzenia oraz wręczyły im słodkie upominki. Same również zostały obdarowane słodkimi lizakami. Wszystkim było z tego powodu bardzo przyjemnie, a takie chwile bardzo nas integrują.
W ramach akcji "Czad nie musi zabijać" uczniowie klasy I F odwiedzi OSP w Suszu. Pan Andrzej Krupski wyjaśnił dzieciom co to jest czad, jak zimą należy eksploatować urządzenia grzewcze. Zwrócił szczególna uwagę dzieci na to jak ważna jest właściwa wentylacja w domach i mieszkaniach. Po prelekcji uczniowie podziękowali panu Andrzejowi i wręczyli drobny upominek. Na zakończenie uczniowie obejrzeli sprzęt i wozy strażackie.
Dnia 2 października 2014r. uczniowie z kl.I d (wych. Alicja Fanslau) i II d (wych. Małgorzata Wiktorowicz) w ramach tematu o jesiennych skarbach wybrali się na wycieczkę do sadu. Dzieci miały okazję na bliższy kontakt z przyrodą, mogłypodziwiać kolorystykę jesiennego sadu oraz zobaczyć różne drzewa owocowe iwykazać się znajomością ich nazw.
Członkowie SK LOP „Mrówka” pod opieką Jolanty Olewniczak oraz pozostali uczniowie z klas IVa, IV b oraz VI c wzięli udział w Konkursie Rzeka Roku 2014 prowadzonym w ramach programu Zaadoptuj rzekę KLUBU GAJA.W tym roku wybieraliśmy z pośród następujących rzek : Bobrza, Bug, Muchawka, Narew, Noteć, Rawka, Słupia, Świder, Tanew, Wilga, Wisła.W dniach od 1 do 29 września uczniowie mogli głosować na swoją rzekę - faworytkę (pod opieką nauczyciela informatyki p. Macieja Tura). Z niecierpliwością czekamy na wyniki głosowania.
Projekt "Mały Mistrz" jest współfinansowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Głównymi celami stawianymi przed programem Mały Mistrz są:
- Poprawa stanu zdrowia, sprawności fizycznej i umiejętności ruchowych uczniów klas I-III.
- Wsparcie nauczycieliedukacji wczesnoszkolneji wychowania fizycznego w zaplanowaniu
- Promowanie nowych,atrakcyjnych form zajęćruchowych zgodnych z nową podstawą programową.
- Monitorowanie stanu zdrowia, rozwoju fizycznego i sprawności fizycznej uczniów klas I-III
- Określenie preferencji w wyborze aktywności fizycznej uczniów.
- Zachęcenie uczniów do podejmowania nowych form aktywności fizycznej.
O programie
Program „Mały Mistrz”skierowany jest do dzieci zklas I-III szkół podstawowych, a jego idą jest propagowanie aktywnej postawy. Formuła "Małego Mistrza" opiera się na sześciu zasadniczych blokach sportowych z możliwością poszerzania o pokrewne dziedziny. W każdym bloku uczeń ma szansę opanowania określonych umiejętności i wiadomości, za które nagradzany jest odpowiednią odznaką.
Bloki te to:
Rowerzysta-Turysta,Gimnastyk-Tancerz,Saneczkarz-Narciarz-Łyżwiarz,Piłkarz,Lekkoatleta,Pływak-Wodniak.
Poszczególne bloki (sporty) przedstawione są w układzie czasowym zgodnym z rokiem szkolnym i dostosowane między innymi do warunków atmosferycznych. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, żeby na nauczyciel realizował program według własnej koncepcji dopasowanej do możliwości placówki oświatowej.
Zaproponowane sprawności mogą być prowadzone przez nauczyciela w ciągu trzech lat nauki w klasach I–III, z tym, że z każdym rokiem zwiększają się wymagania, którym powinno sprostać dziecko. Nauczyciel może w kolejnych latach zmieniać niektóre sprawności i np. w I klasie w ramach sprawności “Piłkarz” realizować zajęcia piłki nożnej, a w następnych latach np. koszykówki czy siatkówki.
Uczniowie po opanowaniu kolejnych sprawności i umiejętności ruchowych otrzymują odznakę, którą wklejają do specjalnej legitymacji. Zdobywca kompletu sprawności otrzymuje tytuł Małego Mistrza.
Program Małego Mistrza pomaga nauczycielom edukacji wczesnoszkolnej i współpracującym nauczycielom wychowania fizycznego w:
- dostosowaniu zajęć w klasach I-III do nowej podstawy programowej,
- monitorowaniu stanu zdrowia, rozwoju fizycznego i sprawności fizycznej uczniów szkół podstawowych,
- zintegrowaniu zajęć ruchowych z innymi zadaniami edukacyjnymi.
Dnia 3 października 2014roku uczniowie klasy I c wybrali się na wycieczkę do sadu. Tam obserwowali drzewa owocowe, głównie jabłonie. Poznawali różne odmiany jabłek. Konsumowali soczyste i dojrzałe owoce.