Projekt "Fasola" w klasie III F
Uczniowie klasy III f (wych. Lidia Komorowska) 9 kwietnia rozpoczęli klasowy Projekt „Fasola”, którego celem głównym była obserwacja cyklu życia rośliny. Projekt rozpoczął się od części teoretycznej. W widocznym miejscu w klasie umieszczono zilustrowany graficznie cykl wzrostu fasoli. Po omówionej teorii przyszedł czas na sprawdzenie wiedzy w praktyce. Uczniowie po podziale na grupy i otrzymaniu kart obserwacji przystąpili do pierwszego działania, jakim było posadzenie i opisanie nasion.
Klasowy Turniej Gier Planszowych
Emocje, świetna zabawa, rywalizacja, przyjemność... wszystko to odnaleźć można było podczas Klasowego Turnieju Gier Planszowych, który został zorganizowany 6 kwietnia w klasie Ic . Uczestnicy mogli zmierzyć się w takich grach jak: Dobble, 5 sekund, Squla quiz, Zwierzaki Rozrabiaki, Państwa-Miasta oraz „EKO Łowcy Fortuny” - grę którą dzieci same wymyśliły i stworzyły na konkurs SKO.
Konkurs plastyczno- językowy na projekt angielskiej karty wielkanocnej
W kwietniu br. został zorganizowany w naszej szkole konkurs plastyczno- językowy na projekt angielskiej karty wielkanocnej. Konkurs był skierowany do dzieci z klas I-III, a jego organizatorkami były : Anna Kuchnio, Olena Wieczorek.
Czytaj więcej: Konkurs plastyczno- językowy na projekt angielskiej karty wielkanocnej
Szkolne eliminacje konkursu recytatorskiego
Dnia 6 kwietnia br. odbyły się szkolne eliminacje Konkursu Recytatorskiego w pionie klas VII i gimnazjalnych. Młodzież pięknie recytowała wybrane wiersze i fragmenty prozy.
Klasowe eliminacje do szkolnego konkursu recytatorskiego w kl IVa
27 marca uczniowie klasy IVa wzięli udział w klasowych eliminacjach do szkolnego konkursu recytatorskiego. Do konkursu przystąpiło 8 uczniów, którzy przygotowali własne interpretacje wierszy Agnieszki Frączek pt.” Całuski i buziaczki” oraz Jerzego Bielunasa pt. „ Czemu”.
Czytaj więcej: Klasowe eliminacje do szkolnego konkursu recytatorskiego w kl IVa
Synapsik "MEN" sesja wiosenna2018
W dniach 26 i 27 marca uczniowie klas pierwszych i trzecich brali udział w konkursie SYNAPSIK "MEN". Organizowany konkurs ma charakter ogólnopolski, stanowi ciekawe uzupełnienie zajęć oraz stanowi cenną informację zwrotną, zarówno dla nauczycieli jak i uczniów, o aktualnym poziomie wiedzy uczestników.
Strona 280 z 531