Wycieczka do Jerzwałdu

Bicie rekordu w resuscytacji w ramach programu "Ratujemy i Uczymy Ratować"
W tym roku uczniowie ze Szkoły Podstawowej w Suszu kolejny już raz wzięli udział w resuscytacji krążeniowo oddechowej prowadzonej przez jak największą ilość osób. Akcję zorganizowała Fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w ramach Programu Edukacyjnego „Ratujemy i Uczymy Ratować”.
Czytaj więcej: Bicie rekordu w resuscytacji w ramach programu "Ratujemy i Uczymy Ratować"
Warsztaty edukacyjne BohaterON
„BohaterON - włącz historię!” jest to przedsięwzięcie mające na celu upamiętnienie i uhonorowanie wszystkich uczestników Powstania Warszawskiego. Kolejna edycja „BohaterON - włącz historię!” trwała od 1 sierpnia do 2 października 2018 r., 63 dni - dokładnie tyle, ile toczyły się walki o Wolną Stolicę.
Mistrzostwa Powiatu w Biegach Sztafetowych
16 października na Stadionie Miejskim w Iławie odbyły się Mistrzostwa Powiatu w Biegach Sztafetowych Szkół Podstawowych. Naszą szkołę reprezentowały cztery sztafety dziesięcioosoboweKażda ze sztafet spisała się bardzo dobrze zdobywając miejsce na podium. Sztafety dziewcząt rocznik 2006 i mł. na dystansie 600 m. oraz rocznik 2003-2005 na dystansie 800 m. wywalczyły drugie miejsca i tym samym zakwalifikowały się do mistrzostw województwa.
Spotkanie z leśnikiem
Poniedziałek 15 października był dla dzieci wyjątkowym dniem, gdyż klasę drugą b (wych Barbara Bedra) odwiedzili niezwykli goście z Nadleśnictwa Susz, Leśnictwa Kamieniec: podleśniczy Henryk Wróbel i pani Kinga, odbywająca staż w Nadleśnictwie.
Zajęcia w bibliotece. Wystawa w SOK-u
W ramach współpracy z Biblioteką Miejską i Suskim Ośrodkiem Kultury uczniowie klasy II b (wychowawca Barbara Bedra) w miesiącu październiku 2018 r. mieli okazję brać udział w zajęciach zorganizowanych w bibliotece oraz obejrzeć wystawę w Suskim Ośrodku Kultury obrazów i fotografii lokalnego pasjonaty przyrody. Na zajęciach w bibliotece uczniowie zapoznali się z historią pisma. Pani bibliotekarka przedstawiła i opowiedziała jak chronologicznie powstawało pismo. Następnie dzieci same doświadczyły sposobu użytkowania dawnych narzędzi piśmienniczych.
Strona 258 z 531