IIIC gotowa na święta
Boże Narodzenie to prawdopodobnie najpiękniejszy czas w roku, który spędzamy w gronie najbliższych przyjaciół oraz rodziny, to czas spokoju, nadziei, miłości. W grudniu rozpoczął się gorący okres przygotowań do nadchodzących świąt. Uczniów naszej szkoły w świąteczny nastrój wprowadziło wiele atrakcji, które czekały na dzieci. Klasy I-III brały udział w wielu świątecznych aktywnościach - były Mikołajki na sportowo, Mikołajki w klasach, film "Jak zostać Świętym Mikołajem" w SOK, przedstawienie świąteczne "Czarodziejski worek Świętego Mikołaja", konkurs na ozdobę świąteczną i choinka, którą przyozdobiły przygotowane na konkurs przeróżne bombki.
Wigilia w klasie Ia i Id
Akcja „Zbieraj makulaturę, ratuj konie”
Uczniowie Szkolnego Koła LOP „Mrówka” po raz kolejny wspierają akcję „Zbieraj makulaturę, ratuj konie”. Za pieniądze z akcji „Zbieraj makulaturę, ratuj konie” stowarzyszenie wspiera m.in. utrzymanie, leczenie, terapię wykupionych przez Klub Gaja koni, opłaca leki i opiekę weterynaryjną, monitorujesytuację zwierząt oddanych do adopcji, prowadzi edukację ekologiczną oraz inne czynności związane z realizacją akcji.
Rozstrzygnięcie konkursu "LOGO RADY RODZICÓW"
Miło nam poinformować, że konkurs na „LOGO RADY RODZICÓW” Szkoły Podstawowej im. gen. Józefa Bema w Suszu został rozstrzygnięty.
Napłynęło do nas wiele prac, każdy z Was miał inny, ciekawy pomysł na promocję Funduszu Rady Rodziców. Jury, po zapoznaniu się ze wszystkimi pracami, postanowiło nagrodzić następujące logo:
Czytaj więcej: Rozstrzygnięcie konkursu "LOGO RADY RODZICÓW"
Uznanie dla Oliwii
Podczas apelu porządkowego w dniu 18 grudnia br. Dyrektor Szkoły Włodzimierz Paliński wyróżnił uczennicę klasy 8a Oliwię Gałkowską za niesioną bezinteresowną pomoc.
Szkolny etap Konkursu „Czytam i rozumiem”
18 grudnia 2018r. biblioteka szkolna przeprowadziła szkolny etap Konkursu „Czytam i rozumiem” dla klas trzecich, organizowanego przez Powiatowe Centrum Rozwoju Edukacji w Iławie. W konkursie wzięło udział 20 uczniów, z każdej klasy trzeciej po 5 osób, wytypowanych przez wychowawcę. Uczniowie pisali test sprawdzający umiejętność cichego czytania ze zrozumieniem złożony z 2 części. Pierwsza część składała się z zadań zamkniętych, druga z zadania otwartego. Z testu można było uzyskać 26 punktów. Wszystkie zadania należało wykonać na podstawie samodzielnie przeczytanego opowiadania o sowach.
Strona 212 z 536